مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-15اجتماعي

خرید لباس فرم جدید برای مدرسه الزامی نیست


مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره تهیه لباس فرم مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به شرایط موجود نیازی به تهیه لباس فرم نیست.

- جی پلاس، نورعلی عباسپور در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه خانواده و انجمن های اولیاء و مربیان باید متناسب با شرایط موجود نقش آفرینی کنند گفت: اکنون عملا مدیریت آموزش در درون خانواده اتفاق می افتد و مدرسه پشتیبان است.

وی افزود: انجمن های اولیاء و مربیان حلقه واسطی میان مدرسه و خانواده هستند و تلاش کردیم برنامه ها را از طریق انجمن ها به خانواده ها منتقل کنیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعاملات انجمن های اولیاء و مربیان با خانواده ها بیشتر است و اغلب مدارس گروه هایی را با حضور انجمن ها تشکیل دادند و سعی می کنند که خانواده ها را بیشتر وارد فعالیت های آموزشی کنند اظهار کرد: قبلا شرایط اینگونه نبود که خانواده ها بخواهد تا این حد ورود کند اما اکنون الزامی برای مشارکت خانواده ها به وجود آمده است.

عباسپور پیرامون گلایه هایی مبنی بر مقاومت برخی مدارس در بازگرداندن مبلغ باقیمانده هزینه سرویس مدارس در سال تحصیلی گذشته گفت: هم از سوی حوزه ارزیابی عملکرد و هم حوزه انجمن اولیاء و مربیان دو مرتبه بخشنامه مربوط به مدارس ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید لباس فرم جدید برای مدرسه الزامی نیست

خرید لباس فرم جدید برای مدرسه الزامی نیست