مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-15حوادث

این بانوی مازندرانی جاده ها را مثل کف دست بلد است+ فیلم و عکس


شهابی نیا، 45 سال دارد و 11 سال است پشت فرمان نشسته و جاده های پرپیچ و خم را مثل کف دستش بلد است، بانویی که کار را عار نمی داند و مردانه دوشادوش همسرش کار می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همواره بانوان در طول تاریخ در کنار همسران خود علاوه بر وظایف درون خانه و نگهداری فرزند به دنبال کسب درآمد و کمک خرج معاش خانواده بودند، بانوانی که در این مسیر ثابت ماندند و پای کار ایستادند تا بتوانند از پس معاش خانواده خود برآیند؛ خواه هر چند اندک اما دل شان قرص است این کمک خرج را با جان کندن شان به دست می آورند.

اما دنیای پیچیده پای نقش های جدید را به زندگی های امروزی باز کرده، مشاغلی که شاید تصورش نباشد که یک بانو بتواند در این حرفه کار کند ولی واقعیتی انکارناپذیر است.

درست است رانندگی یکی از مشاغلی است که در سال های اخیر برای بانوان عادی شده رانندگی تاکسی گفته تا راننده آژانس و سرویس مدرسه ولی می بینی بانوانی که به عنوان راننده ماشین های سنگین از اتوبوس گرفته تا کامیون و تریلی درحال نقش آفرینی هستند.

در این گزارش به سراغ معصومه شهابی نیا بانوی ساروی رفتیم که به عنوان راننده کمپرس مشغول فعالیت است و در این شغل نه تنها از چیزی نمی ترسد بلکه رسیدن به این جایگاه روزی برایش آرزویی ناممکن بوده که ممکن شده و اکنون با تلاش فراوان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بانوی مازندرانی جاده ها را مثل کف دست بلد است+ فیلم و عکس

این بانوی مازندرانی جاده ها را مثل کف دست بلد است+ فیلم و عکس