مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-15اقتصادي

بیش از 27 هزار نفر در آذربایجان غربی حائز شرایط واگذاری مسکن ملی شدند


مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان نزدیک به 38 هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که 27هزار و 500 نفر از این تعداد احراز شرایط هستند.

- سیدمحسن حمزه لو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح در استان نزدیک به 38 هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که 27هزار و 500 نفر از این تعداد احراز شرایط شده اند.

وی با تأکید بر این که افرادی که پیش از این از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.

mrud.

ir ثبت نام کرده و واجد شرایط اعلام شده اند تا 28 مرداد فرصت دارند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند، افزود: متقاضیان باید طی هفته جاری نسبت به بارگذاری مدارک احراز هویت و تعهدنامه محضری از طریق دفاتر منتخب پیشخوان خدمات دولت اقدام کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: همزمان با انجام فرایند ثبت نام متقاضیان، عملیات طرح اقدام ملی مسکن اجرا و در هفته دولت عملیات اجرایی 6 هزار و 500 واحد آغاز می شود.

حمزه لو یادآور شد: سهم آذربایجان غربی از طرح اقدام ملی مسکن 21 هزار واحد مسکن تعیین شده که مطمئنا اجرای این طرح به عنوان نهضت خانه سازی به رونق تولید در بازار مسکن منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 27 هزار نفر در آذربایجان غربی حائز شرایط واگذاری مسکن ملی شدند

بیش از 27 هزار نفر در آذربایجان غربی حائز شرایط واگذاری مسکن ملی شدند