مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-14سياسي

حل مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش ظرف سه سال آینده برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در این سازمان اظهار کرد: طی جلسه ای که با مسئولین دانشگاه فرهنگیان داشتیم، آنها مکلف شدند ظرف حداکثر 3 سال آینده نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کنند و از این به بعد جذب معلمان جدید در آموزش و پرورش از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدایت تحصیلی دانش آموزان از مشکلات اساسی در کشور است، خواستار تشکیل اتاق فکری در آموزش و پرورش برای راهنمایی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی حرفه ای شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به انتخاب اعضای جدید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و تشکیل جلسه با این مجمع خاطرنشان کرد: مقرر شد اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان هر کدام نسبت به شناسایی خیرین و احداث یک مدرسه توسط هر یک از اعضای مجمع اقدام کنند.

باقری بنابی افزود: قرار شد بزودی استارت احداث 10 باب مدرسه جدید در بناب زده شود و امیدواریم طی چند ماه آینده شاهد تحول عظیمی در بحث مدرسه سازی در شهرستان بناب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

حل مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش