مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-14سياسي

بین المللی شدن مرز هوایی فرودگاه رامسر پیگیری میش ود


نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: مرز هوایی بین المللی فرودگاه رامسر شناخته نشده است و این طرح را در مجلس پیگیری می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شمس الدین حسینی شامگاه جمعه در آیین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی در رامسر درباره برگزاری کنکور در کشور و نقش مجلس در آن گفت: روزی چندین تماس از سوی مردم برای زمان برگزاری کنکور دارم که اعلام می کنند خسته شدیم و کنکور را برگزار کنید و در این زمینه اولویت با کمیسیون های تخصصی مجلس و نظر متخصصین است.

حسینی افزود: تلاش کردم کارها با پیوند زدن ظرفیت شهرستان به استان انجام شود و در این راستا جلسه شورای اداری استان مازندران در عباس آباد و شورای اداری شهرستان ها جهت ایجاد تحرک و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزار شد.

وی سفر یک روزه به دهستان اشکور برای بررسی و حل مشکلات مردم و جلسه شورای معاونین استان مازندران در تنکابن، حل مشکل برق و افت ولتاژ را از اقدامات خود در این مدت کوتاه برشمرد و گفت: با جمع بندی و اولویت نسبت به توسعه منطقه و حل مشکلات پیش روی اقدام خواهم کرد.

این نماینده مجلس گفت: در حوزه شهری رامسر شش روستا گاز دار می شوند که چهار روستا کارشان انجام شد و حل مشکلات دانشکده پرستاری و ارتقای پروازی و دیگر خدمات فرودگاه رامسر در اولویت کاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی شدن مرز هوایی فرودگاه رامسر پیگیری میش ود

بین المللی شدن مرز هوایی فرودگاه رامسر پیگیری میش ود