مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:302020-08-14بين الملل

درخواست پوتین برای برگزاری نشست اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران


رییس جمهور روسیه در بیانیه خود تأکید کرده که برگزاری این نشست می تواند از شدت اختلافات موجود بکاهد و یک حمایت جمعی را برای قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد که پشتوانه ای برای برجام محسوب می شود، - فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور روسیه پیشنهاد کرد که در راستای پیشگیری از تقابل های غیرضروری در شوری امنیت، نشستی مجازی بین سران اعضای دائم این شورا برگزار شود و سران ایران و آلمان نیز در این نشست حضور داشته باشند.

به نقل از ریانووستی، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه طی بیانیه ای پیشنهاد کرد که به منظور پیشگیری از تقابل های غیرضروری در شورای امنیت سازمان ملل متحد [بر سر مسئله تحریم های تسلیحاتی ایران]، یک نشست مجازی بین سران 5 کشور عضو دائم شورای امنیت (روسیه، آمریکا، چین، انگلیس و فرانسه) و با مشارکت سران کشورهای آلمان و ایران برگزار شود.

ولادیمیر پوتین در بیانیه خود تأکید کرده است که برگزاری این نشست می تواند از شدت اختلافات موجود بکاهد و یک حمایت جمعی را برای قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد که پشتوانه ای برای برجام محسوب می شود، فراهم کند.

دولت آمریکا روز پنج شنبه قطعنامه پیشنهادی خود برای تمدید تحریم های تسلیحاتی بین المللی علیه ایران -که تنها 2 ماه دیگر منقضی می شود- به شورای امنیت ارائه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پوتین برای برگزاری نشست اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران

درخواست پوتین برای برگزاری نشست اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران