مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-14اقتصادي

پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در پلدختر برگزار شد


پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به مناسبت روز مباهله و باهدف حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان برگزار شد.

- احسان بابایی در حاشیه آیین برگزاری این رزمایش در روستای سراب حمام در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهارداشت: در این مرحله از رزمایشکه به همت گروه جهادی شهید حسن نعمتی ، پایگاه مقاومت بسیج شهید سکوند و بسیج مداحان سپاه ناحیه پلدختر برگزارشد ، 200 بسته غذایی به ارزش 200 میلیون ریال توزیع شد.

وی افزود: در چهار مرحله قبلی نیز حدود یکهزار و 500 بسته غذایی و اقلام دیگر به ارزش چهار میلیارد ریال بین خانواده های مستمند و بی بضاعت شناسایی شده، توزیع شد.

مسئول بسیج مداحان پلدختر هدف از اجرای طرح مواسات را پیشگیری از نیازمندان دانست و گفت: هر بسته غذایی در مرحله پنجم رزمایش مواسات و همدلی شامل برنج ، مرغ ، روغن و ماکارونی می باشد که بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

بابایی با بیان این که سپاه و بسیج شهرستان پلدختر کارنامه درخشانی در اجرای برنامه مواسات و همدلی از خود به جای گذاشته است، افزود: توزیع بسته های غذایی در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی در مراحل دیگر همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در پلدختر برگزار شد

پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در پلدختر برگزار شد