مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-14بين الملل

توافق تلاویو و ابوظبی تهدیدی برای هویت منطقه است


توافق نامه امارات و اسراییل، فرصتی برای ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان در واکنش به توافق نامه امارات و رژیم صهیونیستی  اظهار داشت: بن زاید ولیعهد ابوظبی مدعی ایجاد صلح در منطقه است و این ادعا را دارد که تماس بین او و ترامپ و نتانیاهو باعث توقف نقشه الحاق اراضی کرانه باختری به رژیم اسراییل شده است.

  وی با اشاره به تلاش عربستان، امارات و برخی کشورهای مرتجع منطقه برای عادی سازی روابط با اسراییل ادامه داد:امارات متحده عربی منافع مشترکی با رژیم صهیونیستی دارد و همچنین این شیخ نشین نقش بسزایی را در تامین عمق استراتژیک برای تل آویو ایفا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم  با بیان اینکه جزیره سقطری یمن یکی از مهم ترین اهداف حضور نظامی امارات در یمن است، مطرح کرد: امارات تمام تلاش خود را به کار بست تا این بخش از خاک یمن را در اشغال خود نگه دارد و با این کار خود اطمینان بخش رژیم صهیونیستی باشد.

منادی با اشاره به ائتلاف سعودی به راهبری آمریکا و کشتار بسیاری از مردم بی دفاع یمن  تاکید کرد:سران کشورهای مرتجع عربی باید بدانند مذاکره با رژیم صهیونیستی، خیانت به مردم آزاده ، آرمان های فلسطین و مردم مسلمان منطقه است و تاریخ هیچ گاه این موضوع را فراموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق تلاویو و ابوظبی تهدیدی برای هویت منطقه است

توافق تلاویو و ابوظبی تهدیدی برای هویت منطقه است