مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-14سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دادگستری هرمزگان و سپاه امام سجاد«ع»


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دستگاه قضایی استان و سپاه امام سجاد«ع» با هدف هم افزایی در جهت اجرای «طرح مصلحین خانواده» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دستگاه قضایی استان و سپاه امام سجاد ع خبر داد.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه همکاری را هم افزایی و تشریک مساعی در جهت اجرای طرح مصلحین خانواده برشمرد و اظهار داشت: همگام با اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در زمینه بسط و گسترش فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم، صلح و سازش، اصلاح ذات البین و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از طلاق، تفاهم نامه ای تحت عنوان طرح مصلحین خانواده بین دادگستری کل استان هرمزگان و سپاه امام سجاد ع منعقد شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به آموزه های دینی و بیان اینکه طلاق منفورترین حلال ها نزد خداوند است، ابراز داشت: این طرح در جهت کاهش آمار طلاق و آسیب های ناشی از این معضل اجتماعی در استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

 صالحی در ادامه یادآور شد: اجرای طرح مصلحین خانواده می تواند در زمینه رفع سایر ناهنجاری ها از جمله کاهش اعتیاد، سرقت، قتل، پرخاشگری و مواردی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دادگستری هرمزگان و سپاه امام سجاد«ع»

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دادگستری هرمزگان و سپاه امام سجاد«ع»