مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-14بين الملل

بن سلمان:از ترس ایران و قطر با اسراییل رابطه برقرارنمی کنیم


آمریکایی اعلام کرد که ولیعهد سعودی به او گفته است از ترس ایرانی ها و قطری ها با اسراییل روابط دیپلماتیک ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل پایگاه خبری عرب 48، درپی اعلان توافق صلح و عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی حاییم صبان، تاجر اسراییلی -آمریکایی اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی گفته است که از ترس ایران و قطر با اسراییل روابط دیپلماتیک ایجاد نمی کنیم.

این تاجر اسراییلی -آمریکایی امروز جمعه در گفت‌وگو با روزنامه یدیعوت آحارانوت ادعا کرد: در جریان یک وعده شام که با بن سلمان بودم از او پرسیدم که چرا روابط خود با اسراییل را عادی نمی کنید؟ بن سلمان گفت که من در یک ثانیه می توانم این کار را انجام دهم اما ایرانی ها و قطری ها به من هجوم خواهند آورد و در کشورم هرج و مرج ایجاد خواهد شد.

حاییم صبان اماراتی ها را افرادی شجاع خواند که رسیدن به این توافق با آن ها می تواند کشورهای دیگر را نیز قانع کند و اظهار امیدواری کرد که سعودی ها نیز به سوی اسراییلی ها روی بیاورند اما این مساله وقت زیادی می برد.

بر اساس این گزارش، حاییم صبان یکی از اشخاصی است که نقش اصلی در توافق اسراییلی -اماراتی دارد، وی سعی کرد که اظهارات بنیامین نتانیاهو مبنی بر این که برنامه الحاق کرانه باختری همچنان در دستور کار است را رد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان:از ترس ایران و قطر با اسراییل رابطه برقرارنمی کنیم

بن سلمان:از ترس ایران و قطر با اسراییل رابطه برقرارنمی کنیم