مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-14فرهنگي

پیش بینی طرح مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح مسکن ملی برای تمام اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح اظهار کرد: با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح مسکن ملی برای تمام اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پیش بینی خواهد شد.

وی گفت: در قالب این طرح متقاضی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از یکم فروردین ماه سال  1384 به بعد باشند و از 22 بهمن ماه سال 1357 از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد و به عبارتی فرم ج در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین نامه اجرای قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) سبز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از متقاضیان واجد شرایط اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواست تا درخواست خود را تا پایان وقت اداری یکشنبه بیست و هفتم مرداد به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی طرح مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

پیش بینی طرح مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه