مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-14اجتماعي

تولید 160 محتوای آموزشی مهارتی در زنجان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری 160 محتوای آموزشی در استان بارگذاری شده است، گفت: 79 هزار و 37 نفر به مدت 577 هزار و 128 دقیقه بازدید کردند.

- محمدرضا انصاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ضعف زیرساخت های مهارت بنیان در طول سالیان متمادی در استان مشاهده می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان نبود زیرساخت های مهارت بنیان را مانع بزرگی در مسیر رشد در استان زنجان خواند و افزود: نقش آموزش های فنی و حرفه ای در فرآیند توسعه استان فزاینده است.

وی از تمدید مهلت ثبت نام در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا تاریخ 31 مرداد ماه خبر داد و افزود: ثبت نام این مسابقات به منظور رعایت الزامات بهداشتی ناشی از شیوع کرونا تنها به صورت آنلاین انجام می شود.

انصاری افزود: فناوری ساخت و ساز، مد و هنرهای خلاقانه، فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی، فناوری مهندسی و تولید، خدمات رسانی شخصی و اجتماعی و حمل و نقل از رشته های این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری 160 محتوای آموزشی مهارتی در استان زنجان بارگذاری شده است، عنوان کرد: 79 هزار و 37 نفر به مدت 577 هزار و 128 دقیقه از این محتوا بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 160 محتوای آموزشی مهارتی در زنجان

تولید 160 محتوای آموزشی مهارتی در زنجان