مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-14سياسي

انتقاد از کمک کاری محیط زیست برای احیای تالاب انزلی


امام جمعه انزلی با اشاره به کم کاری سازمان محیط زیست نسبت به تالاب انزلی گفت: زمانی تصمیم داشتند با هزینه های میلیاردی رسوب های تالاب را با روش های خودشان از بین ببرند و آن را احیا کنند ولی انجام نشد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امروز در آیین خطبه های عبادی و سیاسی نمای جمعه این شهر با اشاره به گرامیداشت روز مباهله اظهار کرد: یکی از ویژگی های این روز حقانیت و اثبات پیامبر اکرم بوده و در مسئله مباهله هم بحث توحید، نبوت، امامت و همه مبانی اعتقادی در یک حقیقت نورانی در روز مباهله تجلی پیداکرده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در عمر 41 ساله خود بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته، گفت: هدف دشمنی چندین ساله استکبار با انقلاب اسلامی ایران این است که مردم و مسؤولین مسیر درستی را که در حال طی کردن آن هستند بازدارد اما تا به امروز موفق نشده اند.

امام جمعه انزلی با تأکید بر اینکه اکثریت مردم و مسؤولین اثرگذار اسلامی در مقابله با دشمنان از خود ایستادگی نشان دادند، افزود: مردم و مسؤولین کشور، نه تنها تحمل کردند بلکه از راهشان بازنگشتند و این درس را به دیگران انتقال دادند و این چنین انقلاب ما به دنیا صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کمک کاری محیط زیست برای احیای تالاب انزلی

انتقاد از کمک کاری محیط زیست برای احیای تالاب انزلی