مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-14سياسي

جهش تولید با پشت میزنشینی سازگار نیست


مسئولان از پشت میزها فاصله بگیرند باید راه را باز کنند و این قابل قبول نیست که یک تولید کننده نمی تواند با برخی مسئولان ملاقات کند.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: مسئولان از پشت میزها فاصله بگیرند باید راه را باز کنند و این قابل قبول نیست که یک تولید کننده نمی تواند با برخی مسئولان ملاقات کند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به اینکه امروز نیز به خاطر وضعیت قرمز کرونایی توفیق اقامه نماز جمعه نصیبمان نشد در مطالبی که به عنوان پیام جمعه ارائه کرد، اظهار کرد: امروز روز مباهله است، این روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ اسلام را تبریک می گوییم، مباهله رخدادی مهم است که می توان گفت از مهمترین اسناد حقانیت پیامبر و اهل بیت می باشد که آیه 61 سوره آل عمران به این واقعه بی نظیر اشاره کرده است.

حجت الاسلام محمودی افزود: زمانی که آیه نازل شد که مباهله کنند از خدا خواستند که لطف الهی شامل حال دروغگویان شود بحث درباره این مسئله زیاد است ولی آنچه که عرض می کنم این است که خداوند به این وسیله حقانیت پیامبر و اسلام را اثبات کرد و حضرت علی علیه السلام را به عنوان جانشین پیامبر معرفی کرد و حضرت زهرا و امام حسن و امام حسین را به حاضرین و غایبین نشان داد و در حقیقت مقام و عظمت پنج تن آل عبا را به جهانیان معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با پشت میزنشینی سازگار نیست

جهش تولید با پشت میزنشینی سازگار نیست