مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-14بين الملل

کامالا هریس ستاد بایدن را پر از پول کرد


هریس 55 ساله نخستین زن سیاه پوست و اولین هندی تباری است که توسط یک حزب بزرگ برای تصدی پست ملی معرفی شده است و چهارمین زن در تاریخ آمریکا است که به عنوان یکی از برگهای برنده ریاست جمهوری شان انتخاب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک خبرگزاری رویترز امروز به نقل از یکی از سخنگویان کارزار انتخاباتی جو بایدن خبر داد که ظرف 48 ساعت از انتخاب کامالا هریس، 48 میلیون دلار به این کارزار کمک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، سناتور کامالا هریس که در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری به نفع بایدن کناره‌گیری کرده بود، سه شنبه به عنوان معاون و شریک انتخاباتی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 13 آبان برگزیده شد.

هریس 55 ساله نخستین زن سیاه پوست و اولین هندی تباری است که توسط یک حزب بزرگ برای تصدی پست ملی معرفی شده است و چهارمین زن در تاریخ آمریکا است که به عنوان یکی از برگهای برنده ریاست جمهوری‌شان انتخاب می‌شود.

پیش بینی می‌شود انتخاب هریس به عنوان شریک انتخاباتی که در صورت پیروزی بایدن، معاون و رییس سنا هم خواهد شد، آرای رنگین‌پوستان آمریکا را روانه سبد بایدن کند.

نتایج نظرسنجی شبکه فاکس نیوز نزدیک به جمهوری‌خواهان نشان می‌دهد که «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیبش «دونالد ترامپ» هفت درصد جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس ستاد بایدن را پر از پول کرد

کامالا هریس ستاد بایدن را پر از پول کرد