مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-14سياسي

مجلس یازدهم برای کاهش مشکلات جامعه تلاش می کند


نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه شرمنده مردم به دلیل مشکلات در بخش معیشت هستیم، گفت: مجلس یازدهم تلاش می کند تا بخشی از این مشکلات را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار کرد: سال های اسارت بر آزادگان از سوی دشمن بعثی بسیار سخت گذشت.

وی با بیان اینکه در زمان دشمن بعثی با جنگ روانی اسرای ایرانی را مورد آزاد روحی قرار می داد، افزود: آزادگان با بصیرت در برابر توطئه ها دشمن ایستادگی کرده و نقشه های آنها را خنثی می کردند.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به شکنجه های روحی و جسمی آزادگان ایرانی از سوی دشمن بعثی، گفت: امروز نیز همان آزادگان همانند سال های جنگ با پای عهد خود با امام و رهبری هستند و در برابر کوچک ترین تعریض به خاک این کشور ایستادگی می کنند.

وی در ادامه به وجود برخی مشکلات و نگرانی ها در جامعه در زمینه معیشت و افزایش قیمت ها و گرانی در بازار اقلام و کالاهای اساسی اشاره و تصریح کرد: به عنوان مسئول در این نظام اسلامی به دلیل وجود چنین مشکلاتی به ویژه در بخش معیشت شرمنده مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم برای کاهش مشکلات جامعه تلاش می کند

مجلس یازدهم برای کاهش مشکلات جامعه تلاش می کند