مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-14ورزشي

در طرح توسعه متوازن بندرماهشهر به مناطق محروم توجه جدی نشده است


امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: درطرح توسعه متوازن شهرستان به مناطق محروم و کم برخوردار توجه جدی نشده، باید مشخص شود، دلیل سکوت استاندار در برابر مسئولین بی کفایت و سهل انگار بندرماهشهر چیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت السلام و المسلمین سید سلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با بیان اینکه رسالت امروز خبرنگاران مبارزه با فساد و تبعیض است اظهار کرد: رسالت خبرنگار متعهد و وظیفه شناس این است که با ورود شجاعانه علاوه بر بیان دستاوردها یک منطقه، به پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنان  بپردازد، خبرنگار مطالبه گر باید پرداختن به مسائل مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزد: خبرنگار باید برای مطالبات مردمی، مسولین مربوطه را مورد بازخواست قرار دهد به عنوان مثال پرسش کند چرا زمین های موسوم به شصت هکتاری تا کنون آماده سازی نشده؟ طرحی که با آماده سازی آن مشکل اشتغال و مسکن جوانان شهرک حل خواهد شد.

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر در ادامه با اشاره به مشکلات این شهرک عنوان کرد: مشخص نیست چرا احداث مجموعه چند منظوره ورزشی شهرک طالقانی با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی که توسط استاندار محترم در 9 خرداد ماه سال 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طرح توسعه متوازن بندرماهشهر به مناطق محروم توجه جدی نشده است

در طرح توسعه متوازن بندرماهشهر به مناطق محروم توجه جدی نشده است