مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-14پزشكي

109 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته، به غیر از کاشان و آران و بیدگل تعداد 109 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده اند.

- آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: هم اکنون 857 بیمار مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که از این میان حال 166 نفر وخیم است.

وی با اعلام اینکه سرعت مرگ و میر مبتلایان به کرونا در اصفهان تغییر محسوسی نداشته است، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 109 نفر با علائم بیماری کرونا در بیمارستان های استان اصفهان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته، تعداد 130 نفر نیز از بیمارستان های استان اصفهان مرخص شده اند.

وی افزود: میانگین مجموع مرگ مشکوک و قطعی در بین بیماران بستری کووید 19 در کشور 12 یا 13 درصد است که سهم علوم پزشکی اصفهان کمتر از 10 درصد است به این معنا که کمتر از 10 درصد بیمارانی که مشکوک و یا قطعاً مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های اصفهان هستند فوت کرده اند.

نجیمی به شهروندان اصفهانی در استفاده از ماسک توصیه کرد و گفت: پیشگیری بهترین راه مقابله با کرونا است و لازم است شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شد

109 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شد