مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-14سياسي

بزرگنمایی مشکلات جامعه حربه امروز دشمنان انقلاب و نظام است


امام جمعه اسالم با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر خطر تحریف واقعیت ها از سوی دشمنان، گفت: بزرگنمایی مشکلات جامعه حربه امروز دشمنان انقلاب و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته به بیان فضائل خاص امیرالمؤمنین علی (ع) در قرآن با بیان آیات 61 سوره آل عمران و 55 سوره مائده و سوره انسان پرداخت و گفت: مباهله، ولایت و اطعام و انفاق در راه خدا را از ویژگی ها و افتخارات خاندان نبوت است که خداوند به عظمت این فضائل امین وحی خود را بر پیامبر اکرم فرو فرستاده و در شأن آن سخن گفته است.

باقری با بیان اینکه شناخت فضائل آسمانی و مرجعیت علمی اهل بیت (ع) بالاترین دلیل و مدرک برای اثبات حقانیت ولایت و امامت ایشان است، عنوان کرد: باید دنیا با خوبی ها و فضائل اهل بیت (ع) از راه عقل و منطق آشنا شود و تا زمانی که چنین فضائل متقن و دقیقی وجود دارد پرداختن به کرامات جفا در حق ائمه اطهار و اهل بیت (ع) است.

امام جمعه اسالم با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره خطر تحریف، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خطر تحریف واقعیت ها از تحریم ها بیشتر است .

هر چند دشمن به وسیله تحریم های ظالمانه مشکلاتی را برای کشور و مردم ما ایجاد کرد ولی در تحریم شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگنمایی مشکلات جامعه حربه امروز دشمنان انقلاب و نظام است

بزرگنمایی مشکلات جامعه حربه امروز دشمنان انقلاب و نظام است