مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-14پزشكي

50 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

- پیمان نامدار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 50 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند و تعداد پذیرش شدگان بیماری کرونا در مجموع به 287 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 68 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و تحت درمان کادر پزشکی و پرستاری قرار گرفته اند.

نامدار تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 29 نفر از بیماران به دستگاه های کمک تنفسی متصل هستند و در بخش مراقبت های ویژه هشت نفر نیز در نوبت استفاده از دستگاه قرار دارند.

فوت یک بیمار کرونایی در قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: متأسفانه در این مدت همچنین یک بیمار با علائم قطعی ویروس کووید 19 فوت کرده است.

نامدار افزود: بررسی ها نشان می دهد هرم سنی فوت شدگان در سنین بالای 60 سال است که این وضعیت نگران کننده بوده و شاهد افزایش فوتی ها در میان افراد 30 تا 50 سال هستیم.

وی گفت: آمار یک ماه گذشته نشان می دهد کنترل های مردمی در این سنین کمتر شده و این قشر حساسیت کمتری به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند که باید این بی توجهی جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند

50 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند