مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-14سياسي

جنگل حرای «کنخ»؛ شگفتی دیگری در خلیج فارس/ ریشه در آب، همچنان استوار + فیلم


یکی از برنامه های قرارگاه تحول محلات، توسعه و تحول گردشگری اسلامی در روستاهایی است که سواحل زیبا و بکری را دارند و روستای کنخ با دارا بودن جنگل حرا دارای بهترین جاذبه گردشگری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: تالاب زیبای کنخ که از درختان جنگلی حرا پوشیده شده و پرندگان مهاجر منظری زیبا را در این محل به وجود آورده است که می توانیم از ظرفیت دولت و بخش خصوصی برای رونق اقتصاد و اشتغالزایی مردم این روستا استفاده کنیم.

مؤذن نسب بیان داشت: تنها روستایی که جاذبه گردشگری و جنگل حرا دارد و ما می توانیم از این ظرفیت برای توسعه گردشگری در شهرستان استفاده کنیم روستای کنخ است که می توانیم با یک برنامه ریزی مدون و مناسب گردشگران را به این سمت سوق دهیم و بتوانیم اشتغالزایی مناسبی را برای مردم این روستا به ارمغان بیاوریم.

فرمانده سپاه بندرلنگه با تقدیر از فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه، گفت: امنیت خوبی در ا ین منطقه از برکت وجود نیروهای مرزبانی برخورد است که همین نیز می تواند گردشگران را با خیال آسوده به این منطقه بکشاند.

کنخ دارای جاذبه گردشگری خاص است بدر راهپیما نائب رییس شورای اسلامی روستای کنخ در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: در یکی از خورهای ساحل کنخ هستیم که اینجا دنده خور نام دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل حرای «کنخ»؛ شگفتی دیگری در خلیج فارس/ ریشه در آب، همچنان استوار + فیلم

جنگل حرای «کنخ»؛ شگفتی دیگری در خلیج فارس/ ریشه در آب، همچنان استوار + فیلم