مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-14سياسي

اعلام اسامی ساختمان های نا ایمن پایتخت از مهرماه


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از راه اندازی یک سامانه برای اطلاع رسانی وضعیت ایمنی ساختمان های پایتخت به شهروندان خبر داد.

- مهندس مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: طبق ابلاغیه شورای شهر به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران موظف شدیم که شرایط ایمنی ساختمان ها را بر روی سامانه ای به اطلاع شهروندان برسانیم.

وی با بیان اینکه نام این سامانه پایش ایمنی ساختمان ها است ادامه داد: به طوری که شهروندان به این سامانه دسترسی داشته و بدانند وضعیت ساختمانی که مورد نظرشان است، چگونه است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این سامانه از ابتدای مهرماه شروع به بارگذاری شود، افزود: به عنوان مثال در مرحله اول وضعیت 500 ساختمان را اعلام می کنیم و به مرور زمان وضعیت ساختمان هایی که بازدید می کنیم را به آن اضافه می کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بخشی از اطلاعات این سامانه در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت که بتوانند وضعیت ساختمان ها را بررسی کنند.

وی درباره اقداماتی که در خصوص 100 ساختمان پرخطر شاخص پایتخت صورت گرفته است نیز گفت: آن 100 ساختمان را هم در این فرآیند بارگذاری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی ساختمان های نا ایمن پایتخت از مهرماه

اعلام اسامی ساختمان های نا ایمن پایتخت از مهرماه