مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-14سياسي

130 خانه هلال در روستاهای استان مرکزی افتتاح می شود


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در هفته دولت در روستاهای استان مرکزی 130 خانه هلال افتتاح می شود.

- محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تکمیل این خبر اظهار کرد: مهمترین مقوله راه اندازی خانه های هلال در سطح روستاها جذب اعضا، داوطلبان و جوانان، سپس آموزش و سازماندهی در جوامع محلی جهت آماده کردن آنان برای انجام خدمات است.

وی افزود: بر این اساس جوامع محلی پس از بهره مندی از آموزش های همگانی امداد که توسط هلال احمر ارائه می شود، خدمات داوطلبانه بشردوستانه در زمان عادی و فعالیت های امدادی مورد نیاز در هنگام سوانح بر اساس مخاطرات جامعه محلی را انجام خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی توسعه خانه های هلال و ارتقای آموزش های همگانی امداد را یکی از اولویت های اصلی جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: با راه اندازی و توسعه خانه های هلال در شهرستان ها افزایش تاب آوری عمومی جوامع محلی و گسترش مسئولیت پذیری اجتماعی محقق می شود.

محمدی با اشاره به وجود 5 مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر در استان مرکزی بیان کرد: در هفته دولت ارائه خدمات در این مراکز با تخفیف همراه خواهد بود.

وی به افتتاح فاز نخست ساختمان امدادی اداری درمانی جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان، افتتاح بانک تجهیزات پزشکی امانی در مرکز استان، راه اندازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 خانه هلال در روستاهای استان مرکزی افتتاح می شود

130 خانه هلال در روستاهای استان مرکزی افتتاح می شود