مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-14سياسي

اتصال راههای الموت شرقی و غربی راهکار پیشگری از مشکلات آینده است


رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: با اتصال جاده های الموت شرقی و غربی باید از مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای طرحهای مهم راهسازی در منطقه جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید قاسم بی نیاز در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی که عصر پنجشنبه در خانه فرهنگ شهر معلم کلایه برگزار شد اظهار داشت: با مرور وضعیت الموت در گذشته می توان اذعان کرد خیلی از زیرساخت ها در این منطقه نبود و مدارس ما برق و تلفن نداشت و گاز به منطقه نیامده بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی بیشتر زیرساخت ها ایجاد شده و شاهد تحول اساسی در الموت شرقی و غربی هستیم.

بی نیاز تصریح کرد: در گذشته فقط چند کیلومتر راه آسفالت داشتیم اما امروز با توسعه جاده های آسفالته و اجرای طرح های بزرگ جاده سازی شاهد تغییر چهره منطقه زیبای الموت هستیم.

ماندگاری مردم در الموت یک اصل است وی بیان کرد: در کنار همه کارهای انجام شده باید دانست صحنه های زیبای الموت بدون حضور مردم هیچ مفهومی ندارد و باید توسعه مناطق به ماندن جوانان در الموت منجر شود و اگر این موفقیت حاصل شود در کارها موفق بوده ایم.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: اجرای طرح جاده قزوین به الموت و تنکابن بدون شک چهره منطقه را تغییر خواهد داد و از مسیر 62 کیلومتر در محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال راههای الموت شرقی و غربی راهکار پیشگری از مشکلات آینده است

اتصال راههای الموت شرقی و غربی راهکار پیشگری از مشکلات آینده است