مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-14اجتماعي

در جذب سوادآموزان با مقاومت خانواده ها و سوادآموز روبرو هستیم


معاون سوادآموزی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: چهار هزار و 400 فرد بدون سواد در استان شناسایی شده که برای جذب آموزش دوره های سوادآموزی نیاز به همکاری رسانه ها است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سوادآموزی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: چهار هزار و 400 فرد بدون سواد در استان شناسایی شده که برای جذب آموزش دوره های سوادآموزی نیاز به همکاری رسانه ها است.

مرتضی آخش جان با اشاره به حجم ابلاغی سوادآموزی استان هرمزگان، گفت: سوادآموزی استان هرمزگان در سال جاری بیش از چهار هزار و 400 نفر در دوره سوادآموزی، چهار هزار و 200 نفر دوره انتقال، دو هزار و 800 نفر دوره تحکیم را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: علاوه بر دوره های آموزشی سواد آموزی، 220 نفر نیز در دوره آموزش رایانه با هدف گسترش مهارت استفاده از رایانه در برنامه های سوادآموزی و ایجاد و افزایش دانش رایانه ای سواد آموزان تحت پوشش، شرکت می کنند.

آخش جان به مشکلات کلاس های سوادآموزی اشاره و بیان کرد: برای جذب سوادآموزان درهرمزگان، با مقاومت از سوی خانواده ها و یا خود سوادآموز روبرو هستیم که در این راستا از اصحاب رسانه درخواست همکاری با هدف ایجاد انگیزه و جذب افراد بی سواد را داریم.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اهمیت باسوادی کامل اولیای دانش آموزان به عنوان در دسترس ترین گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جذب سوادآموزان با مقاومت خانواده ها و سوادآموز روبرو هستیم

در جذب سوادآموزان با مقاومت خانواده ها و سوادآموز روبرو هستیم