مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-14اقتصادي

اصلاح تابلوهای ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز سطح شهر بندرعباس


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر؛ از اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها، و علائم ترافیکی برخی معابر، در طرح محله به محله خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر؛ از اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها، و علائم ترافیکی برخی معابر، در طرح محله به محله خبر داد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با ایسنا، ایجاد ایمنی و آرام سازی معابر در کوچه ها، محلات و نقاط کمتر مورد توجه شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایمن سازی معابر اصلی و فرعی شهر نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی آمد و شد خودروها و شهروندان ایفا می کند.

اخلاقی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح محله به محله هر هفته نقاطی از شهر مورد بازدید و بررسی میدانی قرار می گیرد و درصورت نیاز ؛ تجهیزات ایمنی و ترافیکی اصلاح و بازسازی می شوند.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری، عنوان کرد: در بازدید های بعمل آمده، محله کوی آزاد شهر، کوچه شاهد، میدان انبه، محله طلیعه، خیابان پدران آسمانی( بلوار سید جمال و بلوار امام خمینی (ره) ) در مناطق یک، دو و سه شهرداری مورد بررسی و بازدید قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: از جمله فعالیت های انجام شده اصلاح و آچار کشی پکیج های عابر پیاده، تعمیر و راه اندازی چراغ چشمک زن و تعویض سر تابلوهای فرسوده در محلات ذکر شده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تابلوهای ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز سطح شهر بندرعباس

اصلاح تابلوهای ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز سطح شهر بندرعباس