مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-14حوادث

برگزاری مانور غواصی آتش نشانان در دریاچه اوان


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، از برگزاری مانور غواصی در دریاچه اوان با حضور ده نفر از غواصان سازمان در منطقه الموت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدیر موسی خانی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری مانور غواصی با حضور ده نفر از غواصان منتخب سازمان در دریاچه اوان قزوین خبر داد.

 وی با بیان اینکه این سازمان در حال حاضر 40 غواص دارد، عنوان کرد: هدف از برگزاری این مانور آموزشی را ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی هرچه بیشتر غواصان برای مقابله با حوادث احتمالی به خصوص جستجو در آب های مختلف، شناسایی نقاط ضعف و قوت غواصان سازمان، سنجش آمادگی تیم ویژه امداد و نجات غواصی و آزمایش تجهیزات و لوازم تخصصی در این حوزه است و وضعیت آمادگی غواصان آتش نشانی نیز مطلوب است.

این مسؤول با بیان این نکته که شنا کردن در دریاچه ها، رودخانه ها، سدها و کانال های آبرسانی بسیار خطرناک است، افزود: شنا کردن در این اماکن به علت ناشناخته بودن بستر و جریانات شدید زیر سطح آب مخاطرات بسیاری داشته و به راحتی می تواند موجب بروز حوادثی چون غرق شدگی حتی برای شناگران ماهر شود.

موسی خانی ادامه داد: می بایست عموم شهروندان از مراجعه به چنین محل هایی برای شنا و ورزش های آبی جداً خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور غواصی آتش نشانان در دریاچه اوان

برگزاری مانور غواصی آتش نشانان در دریاچه اوان