مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-14حوادث

انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران لو رفت


پلیس تهران از کشف 656 عدد انواع لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از فارس، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیری فراوانی لوازم خانگی قاچاق در انبار یکی از پاساژهای مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی افزود: تحقیقات پلیسی تکمیل و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انباری و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری دپو و جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و روز گذشته تیمی از کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری 180 دستگاه چرخ گوشت ، 131 دستگاه آبمیوه گیری ، 254 دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران لو رفت

انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران لو رفت