مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 02:002020-08-13بين الملل

اروپا در مورد تحریم تسلیحاتی ایران پیشنهاداتی ارائه می کند


نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اظهار داشت که کشورهای اروپایی قصد دارند پیشنهاداتی را درباره پیش نویس قطعنامه آمریکآ علیه ایران به واشنگتن ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، کلی کرافت ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنج شنبه در مصاحبه با این روزنامه گفت که کشورهای اروپایی قصد دارند درباره پیش نویس قطعنامه آمریکا علیه ایران به واشنگتن پیشنهاداتی ارائه کنند.

کلی کرافت در مصاحبه خود درباره آخرین گفت وگوهای خود با سه کشور اروپایی در خصوص این قطعنامه گفت: من، بازی بزدل انجام نمی دهم- مسئله خیلی جدی تر از آن است که بخواهیم بازی بزدل انجام دهیم .

کرافت همچنین گفت که سه کشور اروپایی که عضو شورای امنیت و جزو امضاکنندگان توافق هسته ای برجام هستند (فرانسه، انگلیس و آلمان) به او گفته اند پیشنهاداتی درباره قطعنامه آمریکا دارند، اما هنوز پیشنهادی به صورت مکتوب به وی ارائه نکرده اند.

او گفت: مایه تأسف است که هنوز هیچ پیشنهاد مکتوبی از آنها دریافت نکردم؛ اگر چنین چیزی در اختیار داشتم، این می توانست نقطه آغازی تدوین پیش نویس یک تحریم تسلیحاتی ساده استفاده کنیم.

خیلی صادقانه به شما بگویم که کاسه صبرم دارد لبریز می شود! اظهارات این نماینده آمریکا در سازمان ملل در حالی بیان می شود که شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا در مورد تحریم تسلیحاتی ایران پیشنهاداتی ارائه می کند

اروپا در مورد تحریم تسلیحاتی ایران پیشنهاداتی ارائه می کند