مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 23:552020-08-13سياسي

استفاده از نفوذ سیاسی برای کسب مدرک غیراخلاقی است


بیش از یکصد تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در محکومیت استفاده از نفوذ سیاسی برای کسب مدرک دانشگاهی بیانیه ای منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیانیه بیش از یکصد تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در محکومیت استفاده از نفوذ سیاسی برای کسب مدرک دانشگاهی همراه با لیست امضاکنندگان این بیانیه در زیر آمده است: هموطنان گرامی، دانشجویان، همکاران عزیز و مسئولین محترم، طی چند دهه گذشته جامعه ما شاهد پدیده شگفت انگیزی بوده که متاسفانه به مرور نیز تشدید شده و آن عطش کسب مدارک دانشگاهی توسط شماری از سیاسیون بوده است.

شاهد بوده ایم که کسانی با داشتن سمت هایی چون وزارت، وکالت، سفارت، مدیریت و فرماندهی و نظایر آن که مسئولیت های بسیار سنگینی هستند، همزمان به کسب مدارک فوق لیسانس و دکترا از موسسات آموزشی داخل یا خارج نیز اشتغال داشته یا حتی بعضا به کسب عنوان استادی یا دانشیاری این یا آن دانشگاه نیز مفتخر گشته اند.

نزد اینان کار فاخر دانشگاهی، که نیازمند ممارست و تلاش به اندازه یک عمر و رنج و زحمت سالیان دراز است، چنان سبک انگاشته شده که بعضا اظهار داشته اند پس از پایان مسئولیت دولتی خود به خانه اصلی شان یعنی دانشگاه باز می گردند! گویی که همه این بدفهمی ها و ناهنجاریها کم بوده است، موسساتی نیز تشکیل شده که به مسئولان دولتی و حکومتی مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نفوذ سیاسی برای کسب مدرک غیراخلاقی است

استفاده از نفوذ سیاسی برای کسب مدرک غیراخلاقی است