مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 22:502020-08-13بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین : اقدام امارات «یک خیانت» است


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اعلام عادی سازی روابط اسراییل و امارات از اتحادیه عرب خواست برای بررسی این موضوع یک نشست فوری تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با رد و محکومیت شدید توافق سه جانبه آمریکا، امارات و اسراییل برای عادی سازی روابط میان ابوظبی- تل آویو، آن را به منزله به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دانسته و به صراحت اعلام کرد که اقدام امارات یک خیانت است.

این تشکیلات سیاسی همچنین اعلام کرد که توافق مزبور را تلاشی در جهت تضعیف ابتکار صلح کشورهای عربی برای فلسطین و تصمیم اتحادیه عرب قلمداد می کند و آن را تجاوزی علیه ملت فلسطین می داند.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین با درخواست برای برگزاری نشست فوری اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی، خواستار رد و محکومیت این توافق سه جانبه از سوی کشورهای عضو این اتحادیه و سازمان همکاری اسلامی شد.

در بیانیه تشکیلات خودگردان فلسطین بر این نکته مهم پافشاری شده است که نه امارات متحده عربی و نه هیچ طرف دیگری حق ندارد به نیابت از ملت فلسطین گفتگو کند و همچنین تأکید می کند که سازمان آزادیبخش فلسطین تنها نماینده قانونی ملت فلسطین است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین : اقدام امارات «یک خیانت» است

تشکیلات خودگردان فلسطین : اقدام امارات «یک خیانت» است