مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 21:552020-08-13اقتصادي

تولید سالانه 185 تُن عسل به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال در شهرستان نی ریز


مسئول اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز از تولید سالانه 185 تُن عسل به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز، علی رضا علی قرایی با بیان اینکه عسل تولیدی علاوه بر مصارف داخلی، به برخی کشورهای خارجی ازجمله حوزه خلیج فارس صادر می شود، گفت: در حال حاضر تعداد 213 زنبوردار با بیش از 20 هزار کلنی کندوی زنبورعسل در نی ریز فعالیت می کنند که با توجه به وسعت شهرستان و داشتن مراتع مناسب و آب وهوای سازگار با پرورش زنبورعسل، امکان افزایش تعداد کندوها و تولید بیشتر این محصول نیز وجود دارد.

وی افزود: 165 نفر از بهره برداران عضو شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان هستند که تلاش می کنیم با ترغیب زنبورداران، بخش تعاونی ها را تقویت کنیم.

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز تصریح کرد: کمبود شکر، نبود ایستگاه تولید و پرورش ملکه در شهرستان، نبود کارگاه تولید کندو و همچنین صنایع بسته بندی مناسب از مشکلات این بخش در شهرستان نی ریز است که می طلبد زنبورداران منطقه و مسئولان مربوط به منظور رفع موانع و ایجاد اشتغال و تولید، گام های موثری بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 185 تُن عسل به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال در شهرستان نی ریز

تولید سالانه 185 تُن عسل به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال در شهرستان نی ریز