مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 19:202020-08-13سياسي

تشکل ها و مشارکت های مردمی مطالبه گری و مسئولیت پذیری را ایجاد می کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، گفت: تشکل ها و مشارکت های مردمی با توجه به برنامه های مشخص در راستای توسعه و کمک به مردم نیارمند مطالبه گری و مسئولیت پذیری را ایجاد می کنند.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، گفت: تشکل ها و مشارکت های مردمی با توجه به برنامه های مشخص در راستای توسعه و کمک به مردم نیارمند مطالبه گری و مسئولیت پذیری را ایجاد می کنند.

حسین خوش اقبال امروز(23مرداد) به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت مردمی، با اشاره به فعالیت تشکل های مردم نهاد در سطح استان، اظهار کرد: مشارکت و حضور مردم از اوایل انقلاب جزء آن دسته از فعالیت ها بود که اگر این مشارکت ها شکل نمی گرفت انقلاب این گونه شروع نمی شد.

وی با اشاره به اینکه با مشارکت و حضور مردم در طول 41 سال گذشته همیشه اهداف بلندمدت، شایسته انجام می شد، افزود: تشکل ها به عنوان نهادی از مردم، خدمت رسانی به مردم نیازمند و رفع محرومیت را سرلوحه کارخود قرار می دهند و تلاش کرده که مشکلاتشان را رفع کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، بیان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی و کم سابقه تحریم ها، با مشارکت و صبر و شکیبایی مردم توانسته ایم در برابر ابرقدرت ها مقاومت کنیم و یقیناً مشارکت و همراهی مردم در این زمینه نقش برجست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل ها و مشارکت های مردمی مطالبه گری و مسئولیت پذیری را ایجاد می کنند

تشکل ها و مشارکت های مردمی مطالبه گری و مسئولیت پذیری را ایجاد می کنند