مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 18:502020-08-13سياسي

نجات از شر فتنه های دشمن، نیازمند بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای ساختن و آبادانی کشور، عبور از بحران های پیش رو و از همه مهمتر نجات از شر فتنه های دشمنان نیازمند بازبینی و بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس هستیم و امروز چهل سالگی دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای ساختن و آبادانی کشور، عبور از بحران های پیش رو و از همه مهمتر نجات از شر فتنه های دشمنان نیازمند بازبینی و بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس هستیم و امروز چهل سالگی دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند است.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در سی و ششمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی افزود: تجربه های چهل ساله در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به خوبی نشان داد بدون استفاده کردن از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس نمی توانستیم در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان دوام بیاوریم.

وی با بیان اینکه ما نیازمند این هستیم که الگوی دفاع مقدس به الگوی جاویدان و همیشگی ما و نسل جوان تبدیل شود، لذا باید از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم، افزود: امروز جوانان بیرق ساخت و آبادانی آینده ایران اسلامی را به دست گرفته اند و لذا باید الگوی ثابت آنها فرهنگ ارزشمند دفاع و مقاومت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات از شر فتنه های دشمن، نیازمند بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس

نجات از شر فتنه های دشمن، نیازمند بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس