مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-13سياسي

آیت الله شیخ عیسی قاسم: تجاوز به بخشی از منطقه اسلام دشمنی با همه اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو آیت الله شیخ عیسی قاسم امشب در اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، - رهبر نهضت اسلامی بحرین با بیان اینکه تجاوز به اسلام تجاوز به همه مسلمانان است، گفت: تجاوز به بخشی از منطقه اسلام دشمنی با همه اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو آیت الله شیخ عیسی قاسم امشب در اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: سلام بر امت اسلامی، سلام بر مقاومت اسلامی، این سخنرانی کوتاه من در مورد شهادت و شهدا است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین با بیان اینکه اسلام یکپارچه است، ادامه داد: هرگونه تجاوز به دین تجاوز به همه امت و همه مسلمانان است، تجاوز به بخشی از منطقه اسلام دشمنی با همه اسلام بوده، وجود این افراد برای وجود ملت لازم است.

وی اضافه کرد: البته قدرت بعضی از افراد به معنای قدرت تمام امت نیست، اما عزت یک عده برای تمام امت است و تحقیر آن برای همه این امت است.

آیت الله شیخ قاسم با تاکید بر اینکه مسلمانان باید برای پاسخگویی در مقابل ظلم به یکدیگر پیشی گرفته و آیت باید بین همه مسلمانان اتفاق بیافتد، گفت: مسائل، دغدغه و منافع افراد مسایل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شیخ عیسی قاسم: تجاوز به بخشی از منطقه اسلام دشمنی با همه اسلام است

آیت الله شیخ عیسی قاسم: تجاوز به بخشی از منطقه اسلام دشمنی با همه اسلام است