مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 16:302020-08-13بين الملل

سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت امارات در واشنگتن بلافاصله در جریان انتشار بیانیه رییس جمهور آمریکا در اعلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط رسمی با یکدیگر بیانیه ای صادر کرد.

- سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را موفقیت برای منطقه توصیف کرد سفارت امارات در واشنگتن سازش کشورش با رژیم اشغالگر صهیونیستی را پیروزی برای منطقه خواند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت امارات در واشنگتن بلافاصله در جریان انتشار بیانیه رییس جمهور آمریکا در اعلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط رسمی با یکدیگر بیانیه ای صادر کرد.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا ساعتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای عادی سازی کامل روابط دست پیدا کرده اند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، سفارت امارات در واشنگتن در این خصوص با صدور بیانیه ای مدعی شد: توافق امارات و اسراییل برای عادی سازی کامل روابط یک پیروزی برای دیپلماسی و برای منطقه است.

سفارت امارات با ادعای اینکه توافق مذکور حافظ راه حل دو دولتی برای مسئله فلسطین است، گفت:امارات حامی قدرتمند ملت فلسطین باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد

سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد