مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-13سياسي

تعداد دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر 100 درصد رشد داشت


با توجه به اینکه در سال تحصیلی گذشته با رشد 100 درصدی تعداد دانشجویان این مرکز رو به رو بودیم تلاش می شود امسال هم بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده با وجود شرایط حساس کرونایی در عرصه آموزش و تربیت نیروی انسانی نقش آفرینی کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: با توجه به اینکه در سال تحصیلی گذشته با رشد 100 درصدی تعداد دانشجویان این مرکز رو به رو بودیم تلاش می شود امسال هم بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده با وجود شرایط حساس کرونایی در عرصه آموزش و تربیت نیروی انسانی نقش آفرینی کنیم.

هادی معماریان روز پنج شنبه 23 مرداد ماه در نشست خبری با تأکید بر لزوم ارتباط مراکز دانشگاهی با اهالی رسانه؛ اظهار کرد: توفیق دانشگاه در سایه ارتباط با رسانه مضاعف می شود.

وی ادامه داد: مرکز آموزش عالی کاشمر دارای ظرفیت های متعددی در بخش های مختلف است که هنوز بسیاری از مسئولان منطقه از این ظرفیت ها غافل هستند.

معماریان مهم ترین ظرفیت دانشگاه را نیروی انسانی آن خواند و مطرح کرد: در این مرکز اساتید رشته مهندسی آب به عنوان منبع فکر، دانش، تخصص در این حوزه، می توانند با توجه به درگیری منطقه با بحران آب، امکان انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه و خدمت به جامعه را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر 100 درصد رشد داشت

تعداد دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر 100 درصد رشد داشت