مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-13حوادث

کشف 500 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 500 کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پس از تبادل اطلاعات مربوطه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش نیز وارد عمل شده و در یک عملیات ویژه و ضربتی، 2 دستگاه وانت حامل محموله های افیونی را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این 2 خودرو در مجموع 500 کیلو تریاک کشف شد و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

هاشمی فر با اشاره به اینکه یکی از سوداگران مرگ متواری شد اظهار داشت: دیگر قاچاقچی افیونی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در مسیر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مقابله با سوداگران مرگ ، شبانه روز در اقصی نقاط کشور تلاش می کند و هر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

کشف 500 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی