مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-13اقتصادي

ترافیک مرسولات در خراسان شمالی 17 درصد رشد کرد


ترافیک مرسولات طی 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته و در بسته های ارسال 167 درصد رشد داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان شمالی اظهار کرد: به منظور افزایش بازدهی، با شرکت های موازی پست همراه شده ایم و از طرفیت ها استفاده می کنیم تا خدمات به نفع مردم و شبکه باشد.

مدیر کل پست خراسان شمالی با اشاره به شیوع کرونا بیان کرد: این اتفاق باعث شد تا مسئولان استان توجه ویژه ای به خدمات الکترونیک داشته باشند که پست در این موضوع جلودار است.

وی با اشاره به تاکید استاندار خراسان شمالی به الکترونیک شدن خدمات دستگاه ها، افزود: کاهش مراجعات به دستگاه ها باعث خواهد شد پست وظیفه بیشتری را برای خدمت رسانی به مردم برعهده بگیرد که تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات انجام می دهیم.

خانی با اشاره انعقاد تفاهم نامه ها با سایر دستگاه ها گفت: به منظور کاهش حضور مردم در دستگاه ها، اداره پست با این مجموعه ها همکاری می کند.

مدیرکل پست خراسان شمالی تصریح کرد: ترافیک مرسولات طی 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته و در بسته های ارسال 167 درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به افزایش تمایل مردم برای خرید اینترنتی افزود: در سال جاری 3 هزار و 500 فقره فروش اینترنتی در خراسان شمالی ثبت شده اما میزان خرید و فروش اینترنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک مرسولات در خراسان شمالی 17 درصد رشد کرد

ترافیک مرسولات در خراسان شمالی 17 درصد رشد کرد