مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-13سياسي

دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت کنند


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: دستگاه های اجرایی تا پایان مردادماه مهلت دارند اموال منقول و غیر منقول مازاد خود را اعلام کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: دستگاه های اجرایی تا پایان مردادماه مهلت دارند اموال منقول و غیر منقول مازاد خود را اعلام کنند.

ماندگار مرادی فرد امروز بیست و سوم مرداد ماه در شورای اداری لرستان با بیان اینکه دولت املاک زیادی در اختیار دارد، اظهار کرد: از پایان سال 94 و اوایل سال 95 دولت به این فکر افتاد که از این اموال به نحو احسن استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان 8178 متر ملک دولتی ثبت شده و ارزش ریالی این ملک ها 50 هزار میلیارد تومان بوده که این رقم مبلغ بالایی است.

مرادی فرد با اشاره به فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی لرستان و خرج آن در همان دستگاه، گفت: مقرر بوده که دستگاه ها اموال و املاک خود را تا پایان خرداد ماه ثبت کنند و این در حالیست که تاکنون این امر به خصوص از سوی شهرداری ها عملیاتی نشده که ما در نهایت اعلام کردیم که تا پایان مرداد ماه این امر باید صورت گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با اشاره به اینکه در کشور مقرر شده که دستگاه ها اموال و املاک خود را به میزان 40 هزار میلیارد تومان به فروش برسانند، ادامه داد: سهم لرستان از این میزان 1290 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت کنند

دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت کنند