مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-13حوادث

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی نهاوند موفق شدند در راستای مبارزه با امر قاچاق کالا تعدادی لوازم خانگی و گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کنند.

- احمد ساکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح های جامع مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات فنی و تخصصی، دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها یکدستگاه تلویزیون، دو دستگاه ماشین لباسشویی و 26 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف وسه متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ماموریت دیگری ماموران پلیس آگاهی شهرستان دربازرسی ازیک باب مغازه 4 هزار و 200 عدد ژیلت و 54 بسته حنا قاچاق کشف و در این خصوص پرونده تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد برآورد شده است افزود: علاوه بر این در راستای دستور دادستانی شهرستان مبنی بر جلوگیری از فروش گردوی پوست سبز، اوایل هفته جاری از سوی ماموران کلانتری روستای دهفول سه و نیم تن  گردو پوست سبز که به صورت غیر مجاز در حال حمل بود کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در نهاوند

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در نهاوند