مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-13سياسي

100 کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 100 کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب در اراضی کشاورزی منطقه الموت قزوین اجرا شده که قسمت عمده آن در سه سال اخیر تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه خمسه در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی که با حضور جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر اجرای طرح های انتقال آب، استخرهای ذخیره آب در روستاهای فلار و ورتوان تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: فرآیند مطالعاتی چندین استخر در مناطق مختلف استان قزوین صورت گرفته و با تأمین و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آنها در سال جاری آغاز خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح های بزرگی همچون طرح انتقال آب به چرشدره، دهدوشاب و خشکچال نیز در حال اجرا و اتمام است.

خمسه گفت: روستاییانی که نیاز به انتقال آب و لوله گذاری دارند، درخواست های خود را ارائه دهند و با تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان، مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

وی توسعه باغات در اراضی شیبدار را از دیگر اقدامات دارای اولویت در منطقه الموت برشمرد و گفت: از آنجایی که در مناطق الموت فعالیت باغبانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد

100 کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد