مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-13سياسي

قول وزیر نیرو برای تأمین اعتبار مجتمع تصفیه خانه طول لات رحیم آباد


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به چالش آب آشامیدنی در یک سوم از شهر و برخی روستاهای املش گفت: اردکانیان وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل مجتمع تصفیه خانه طول لات رحیم آباد قول مساعد داده که در رفع مشکلات حوزه آب در شهرستان املش هم مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، ارسلان زارع امروز در مراسم افتتاح فاز اول پروژه آب رسانی به 11 روستای شهرستان املش، بهره برداری و افتتاح هر پروژه را موجب خرسندی خدمتگزاران کشور دانست و اظهار کرد: بی شک کسب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان ایران اسلامی از آرمان های این نظام مردمی است.

وی با اشاره به تحریم های سخت دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران و افزایش فشارها طی سال های اخیر گفت: در سایه همدلی، همبستگی و مشارکت مردم غیور و شجاع ایران و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب، در ایام مختلف سال شاهد افتتاح پروژه هایی در مسیر عمران و آبادی کشور هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به نقش مؤثر روستاییان در تأمین امنیت و سلامت غذایی هم وطنان افزود: روستاییان در تأمین کالاهای اساسی و استراتژیک کشور نقش مهمی دارند و به یقین خدمت رسانی در روستاها از اولویت بالایی برخوردار است به ویژه آنکه بخش قابل توجهی از جمعیت گیلان را روستانشینان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر نیرو برای تأمین اعتبار مجتمع تصفیه خانه طول لات رحیم آباد

قول وزیر نیرو برای تأمین اعتبار مجتمع تصفیه خانه طول لات رحیم آباد