مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-13اقتصادي

ثبت 1837 سفارش واردات کالا با اولویت تامین مواد اولیه در فارس


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه 2 درصد ثبت سفارش کالاهای کشور مربوط به این استان است، از ثبت 1837 فقره سفارش واردات کالا با اولویت تامین مواد اولیه به فارس در 4 ماه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه 2 درصد ثبت سفارش کالاهای کشور مربوط به این استان است، از ثبت 1837 فقره سفارش واردات کالا با اولویت تامین مواد اولیه به فارس در 4 ماه نخست امسال خبر داد.

سید رضا ساداتی پنجشنبه 23 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال پرونده های ثبت سفارش کالا به سازمان صمت فارس گفت: در چهار ماه ابتدایی امسال، 1837 فقره ثبت سفارش واردات کالا به ارزش 650 میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.

او عنوان کرد: فرآیند ثبت سفارش برای تولیدکنندگان، واحدهای تولیدی و صنعتی خارج از نوبت رسیدگی شده و تامین مواد اولیه، قطعات و انواع ماشین های تولیدی از مسیر سبز ثبت سفارش می شود.

ساداتی افزود: عمده کالاهایی که از طریق این ثبت سفارش ها به استان وارد شده، شامل ماشین آلات و تجهیزات ، مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات، اجزا و قطعات لوازم خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1837 سفارش واردات کالا با اولویت تامین مواد اولیه در فارس

ثبت 1837 سفارش واردات کالا با اولویت تامین مواد اولیه در فارس