مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-13سياسي

آزمون تفسیر قرآن 24 مرداد در فارس برگزار می شود


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری آزمون تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری آزمون تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این آزمون فردا، 24 مردادماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سید امیرعباس جلالی پنج شنبه 23 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران، زمان برگزاری این آزمون را ساعت 9:30 صبح اعلام کرد و گفت: این آزمون دارای 40 سؤال تستی و 2 سؤال تشریحی است و متسابقان 50 دقیقه مهلت پاسخ گویی به سؤالات را دارند.

او با بیان اینکه این مرحله استانی آزمون تفسیر عمومی قرآن از مسابقات سراسری قرآن اوقاف است، گفت: زمان برگزاری مرحله کشوری نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اظهار کرد: این آزمون در 7 منطقه استان فارس و با مشارکت 200 نفر برگزار خواهد شد که از این تعداد 150 نفر بانو و 50 نفر آقایان هستند.

او ادامه داد: این آزمون در شهرستان شیراز در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) با مشارکت 65 نفر، گراش در دارالقرآن فاطمیون با مشارکت 40 نفر، فسا در حرم مطهر امامزاده شاهزاده قاسم(ع) با مشارکت 33 نفر، کازرون در اداره اوقاف با مشارکت 23 نفر، آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون تفسیر قرآن 24 مرداد در فارس برگزار می شود

آزمون تفسیر قرآن 24 مرداد در فارس برگزار می شود