مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-13سياسي

روح الامینی: بنده و برخی نمایندگان تهران ودیعه مسکن نگرفته ایم


به نظر می رسد برخی آزادگی نمایندگان را هدف قرار داده اند و می خواهند مجلس انقلابی را از مسیر اصلی اش منحرف کنند همان طور که از ابتدای شروع به کار دوره یازدهم تلاش های پشت پرده ای برای به حاشیه بردن نمایندگان صورت گرفته و موفق هم نشدند.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که وی و برخی نمایندگان تهران، ودیعه مسکن دریافت نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ماجرا از اینجا آغاز شد که امروز یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی مدعی شد عبدالحسین روح الامینی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار آن رسانه درباره اینکه آیا او ودیعه 200 میلیون تومانی مسکن را دریافت کرده است یا خیر، این طور پاسخ داده که «غلط کردند که گفتند! بپرسید 200 میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه.

» در پی انتشار چنین نقل‌قولی از وی که باعث هجمه سنگینی علیه روح الامینی در فضای مجازی شد، «تابناک» برای مشخص شدن اصل ماجرا گفت و گویی با این عضو کمیسیون بهداشت و درمان داشت.

او با بیان اینکه اساسا من مصاحبه‌ای با خبرنگار تسنیم ـ که یک رسانه انقلابی است ـ نداشته ام و در محفلی خصوصی با مسئولان این خبرگزاری صحبتی شد که آن را هم به نادرستی منتقل کرده اند، تاکید کرد: حرف من این بود که می‌توان این موضوع را از هیات رییسه مجلس شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی: بنده و برخی نمایندگان تهران ودیعه مسکن نگرفته ایم

روح الامینی: بنده و برخی نمایندگان تهران ودیعه مسکن نگرفته ایم