مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-13فرهنگي

بزرگداشت 100 سالگی «فدریکو فلینی» با فاصله اجتماعی


جشنواره بین المللی فیلم «ترانسیلوانیا» در کشور رومانی امسال برنامه ای ویژه به مناسبت 100 سالگی «فدریکو فلینی» کارگردان بزرگ ایتالیایی برگزار کرد.

- جشنواره بین المللی فیلم ترانسیلوانیا در کشور رومانی امسال برنامه ای ویژه به مناسبت 100 سالگی فدریکو فلینی کارگردان بزرگ ایتالیایی برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، نوزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم ترانسلوانیا در حالی به کار خود پایان داد که به عنوان یکی از اولین رویدادهای سینمایی برنامه ای ویژه را برای بزرگذاشت صدمین سالگرد تولد فدریکو فلینی برپا کرد که شامل نمایش فیلم ها و برگزاری نمایشگاهی از عکسهای این سینماگر نامدار ایتالیایی بود.

این رویداد سینمایی امسال به سبب بحران جهانی شیوع ویروس کرونا به شکلی خاص و تنها با نمایش فیلم در فضای باز برگزار شد و تعداد صندلی ها نیز برای حفظ امنیت مخاطبان کاهش یافته یود و به عنوان مثال سالن اصلی روباز جشنواره که در یکی از میدان های اصلی شهر کلوژ-نپوکا قرار داد و به طور معمول با 2000 مخاطب به نمایش فیلم می پردازد امسال با حداکثر 500 صندلی و رعایت فاصله اجتماعی در ایام جشنواره فعال بود برنامه بزرگداشت فدریکو فلینی نیز تحت همین شرایط خاص برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 100 سالگی «فدریکو فلینی» با فاصله اجتماعی

بزرگداشت 100 سالگی «فدریکو فلینی» با فاصله اجتماعی