مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-13سياسي

جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه تمام


امام جمعه سلطانیه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان شهرستان سلطانیه است، تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان شهرستان سلطانیه است، تاکید کرد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب صبح امروز (23 مردادماه) در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف مصوبه شورای اسلامی شهر سلطانیه مبنی بر واگذاری یک قطعه زمین برای تکمیل مصلای نماز جمعه، اظهار کرد: این موضوع مصوبه شورای اسلامی سلطانیه در مهرماه سال گذشته است که از سوی فرمانداری به هیئت حل اختلاف استان زنجان ارسال شده ولی تاکنون با گذشت 11 ماه نتیجه نهایی اعلام نشده است.

وی با اشاره به وجود واحدهای تولیدی خوب در این شهرستان، یادآور شد: تاکید در جذب نیرو برای شرکت های فعال در سلطانیه باید با اولویت جوانان بیکار سلطانیه باشد.

حسینی نسب، وجود پروژه های نیمه تمام را یکی از دغدغه های شهرستان سلطانیه بر شمرد و افزود: تسریع در تکمیل پروژه های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان سلطانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه تمام

جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه تمام