مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-13پزشكي

آیا بازگشایی مجدد سالن های ورزشی ایمن است؟


محققان دریافتند که بازگشایی مجدد سالن های ورزشی با توجه به شرایط این روزها و انتقال ویروس کرونا، افراد را در معرض خطر بیشتر بیماری کووید- 19 قرار خواهد داد.

- ایسنا/خراسان رضوی محققان دریافتند که بازگشایی مجدد سالن های ورزشی با توجه به شرایط این روزها و انتقال ویروس کرونا، افراد را در معرض خطر بیشتر بیماری کووید- 19 قرار خواهد داد.

به نقل از سایکولوژی، با توجه به اینکه سلامت جسمی و روانی به هم مرتبط هستند، مراقبت از هردو، به خصوص در هنگام بروز همه گیری های جهانی ازجمله کروناویروس، اهمیت ویژه ای دارد.

ماه هاست که افراد برای کاهش استرس و بهبود سلامتی از حضور در مکان هایی مانند سالن های ورزشی محروم شده اند، اما با توجه به شیوع بیماری کووید- 19 در سراسر جهان، آیا بازگشایی مجدد سالن های ورزشی ایمن است؟ ورزشگاه ها به طورمعمول، انواع باکتری ها را در خود جای می دهند.

نتایج بررسی نشان داد که وسایل کاهش دهنده وزن در سالن های ورزشی، 362 بار آلوده تر از سرویس بهداشتی است.

این باکتری ها در سالن های ورزشی، نه تنها باعث بیمار شدن افراد می شود، بلکه منجر به ایجاد عفونت های پوستی، عفونت گوش و یا چشم نیز خواهند شد.

محققان اظهار کردند: کروناویروس بیماری کووید- 19 در سالن های ورزشی گردش می کند و می تواند افراد را بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بازگشایی مجدد سالن های ورزشی ایمن است؟

آیا بازگشایی مجدد سالن های ورزشی ایمن است؟