مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-13سياسي

سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است و با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده تمامی هیات ها بایستی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار و بازدید از دفتر خبرگزاری فارس، گفت: خبرنگاری کار دقیق، منظم و پر تلاشی است؛ خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی در کشور شناخته شده است، لذا خبرنگاران آن نقش مهمی را بر عهده خواهند داشت.

وی به نقش مهم سازمان تبلیغات اشاره کرد و افزود: در تولید محتوا مذهبی و فرهنگی، انعکاس اخبار مذهبی در حوزه آموزش و پژوهش، تشکل های دینی مرتبط با سازمان، فعالیت های خوبی را داشته ایم و توانسته ایم نقش موثری را ایفا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه ، نزدیک به یک میلیارد تومان، توزیع اقلام توسط هیات مذهبی داشته ایم؛ همچنین توزیع رایگان نان صلواتی به مناسبت روز غدیر از جمله خدمات کوچک این سازمان بوده که صورت گرفته است.

تمامی هیات ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، گفت: سلامت مردم خط قرمز سازمان تبلیغات است با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است

سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است